آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل
آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل

دفترچه راهنما کانستراکت 2

دیباچه کانستراکت

دیباچه کانستراکت دربرگیرنده فهرستی از همه بخش های دفترچه راهنمای کانستراکت ۲ است . در دیباچه کانستراکت چیدمانی از فرنام ها و سرنویس های گوناگونی از آموزش را می باید تا شما به سادگی به بخش دلخواه تان پرش کنید و بازدید کنید.

هر بخش شما دانش و دانسته های تازه ای درباره کانستراکت و کاربرد های آن آشنا می شوید . سفارش می کنم برای همه کاربران که این دفترچه راهنمای کانستراکت را با  بردباری و شکیبایی بخوانید و گام به گام برای یادگیری کانستراکت پیش بروید.

فهرست دیباچه کانستراکت 2

 

جستار 1 : راه اندازی

  1. گرفتن کانستراکت ۲ (Get Construct 2)
  2. نسپ کانستراکت ۲ (Installing Construct 2)
  3. کاربرد یک پروانش (Using a license)
  4. سامانه درخواستی کانستراکت ۲ (Construct 2 System Requirements)
  5. نسپ افزونه ها دسته سوم (Installing third-party addons)
بیشتر بدانید تلیک کنید

ایکس دی کی نگارش ۲۷۲۷

ایکس دی کی نگارش ۲۷۲۷- نکته های رها ساز 

ایکس دی کی نگارش ۲۷۲۷  سکوهای سامانه کنشگر پشتیبانی می شود: اینتل ایک دی کی چو فروبارگیری رایگان برای مایکروسافت ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰ اپل OS X و لینوکس اوبونتو (Ubuntu) در دسترس می باشند. خواهشمند بنگرید که ویندوز ایکس پی این یکی سکو پشتیبانی نمی شود.

ایکس دی کی نگارش ۲۷۲۷ – بروز رسانی – 2015 November 20 v2727

نکته : بروزرسانگر خودکار ما کاربران اینتل ایکس دی کی از هنگامی که بروز رسانی در توی اینتل ایکس دی کی دردسترس بوده باشد آگاه می سازد. بروز رسانی ها برای همه کاربران نزدیک به ۲۴ تسوک (سات) رها می شود. اگر شما خواهان بروزرسانی  هر چه زودتر فروبارگیری آنرا ازxdk.intel.com  دوست دارید.

 

چالش ها بیننده 

  • یک چاش ساپت در اینتل ایکس دی کی  نگارش ۲۶۷۳ نرم افزار تهرگر(ترهگر) نرم افزار ابزارک های چارچوب کاری ۳ (Framework 3) نوشتن اندرون پاژنامه (project) نرم افزار چارچوب کاری ۲ جای گرفته است.
  • پیراستن یک پرسمان در  ترهگر برنامه وابسته به جایی که گزینش فهرست نگارک (Icon ) یک نگارک نشان داده نمی شود.
  • پیراستن یک پرسمان جایی بروزرسانی وبسته به افزونه تخته کلید (keyboard) بکار گیری از  افزونه مدیریت گاهی وخت ها آرنده یک کار افتادن در اینتل ایکس دی کی می شود.
  • بیشتر بخوانید تلیک کنید

NW js نگارش v0٫۱۳٫۰ alpha 6

NW js نگارش v0٫۱۳٫۰ alpha 6

NW js نگارش v0٫۱۳٫۰ alpha 6  می گذارد تا شما  بازی های برای ویندوز ، مک و لینوکس با کانستراکت بسازید بسازید . اگر شما می خواهید  تا بازی ها را برای سکوهای دیگری بسازید و پروانش رو درخواست کنید ، شما نیاز دارید  تا  NW.JS  فروبارگیری کنید و آنرا نسپ کنید .

نگارش ۱۳ از کروم ۴۶ و کانستراکت ۲۱۷ به بالا پشتیبانی می کند. برای ساخت بازی برای سکوی های رایانه ای بکار می رود. همچنین برای پیشنمایش بازی بروی پنجره ناوابسته به مرورگر تار نیز بکار می رود .

۱- ویندوز
۲- لینوکس
۳- مک

پس از یک چشم داشت دورو دراز ، NW.js 0.13.0-alpha5 اکنون برپایه کروم ۴۶ است که سراسر یک جهش و ارمغان می آورد  همه پشتیبانی از ویژگی های سکو تار، بهبود کارایی و بیشترین کژی(لغزش) درست شد از جمله در گمیزش پایانی بدنام " janky vsync" گیری که در کروم ۳۸ شناسایی شده است. چند چیز کوچک با نکته ای درباره  این نگارش داشته باشید:

خواندن بیشتر تلیک کنید

کانستراکت ۲ نگارش ۲۱۸

کانستراکت ۲ نگارش ۲۱۸

کانستراکت ۲ نگارش ۲۱۸ تازه رها شده است. پشتیبانی  از NW.js 0.13.0-alpha6 با چند زدایش نارسایی ها ، پشتیبانی آزمایشی برای زپت یک پخشنما از بوم نخشانده (canvas ) با فایرفوکس (Firefox) و فشار و دانستنی های اندازه برای مارز (touch) ، بویژه برای آیفون ۶S شایسته برای پشتیبانی مارز(۳D) آن است.

NW.js 0.13.0-alpha6

داغ بروی پاشنه از بروز رسانی الفا ۵ ، آلفا۶ هم اینک با پشتیبانی  ویژگ های بیشتر و برخی زدایش نارسایی ها (زدودون گیرها ) مهم همچنین می گزارد ویژگ های NW.js در روال (mode) پیشنمایش کار می کند. این C2  رها شده است و نیز زدایش یک گیر که یک پرده نمایش تهی (خالی) پس از  برون ریز رخ می داد.

بی گمان به  NW.js سر بزنید تا آخرین alpha6 رها شده از  NW.jsکه هم اکنون فروبارگیری (دریافت) کنید.

بیشتر بدانید تلیک کنید