آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل
آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل

کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۲

کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۲
کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۲

کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۲ : این ساخت نو است که بسیاری از گیرها و چالش برترف شده است. به ویژه  دربرگیری چون  برگرداندن یک راهکار برای چالش سدا آندروید است که با r221 فرستاده شده بود و برخی از ترفند به چگونگی دید  که در سافاری به کار گرفته شده است ( که همیشه یک کار آزار دهنده با داشتن گیر چندین نماکاری وابسته در گذشته نمایان می شد و بهتر گرفتن با نگارش نوتر iOS  که رها شده دیده نمی شود).

با این ساخت ، ما نیز در هال ارگت (رفتن) به رایادستینه (امضا دیجیتالی) برای نسپ یک گواهینامه تازه با بکار گیری از الگو رازنگاشت SHA-256 بجای SHA-1 بکار رفته است. SHA-1 که از دیگاه  تاختن  و آبیمی بگونه ای فزاینده سودمند برای گام به گام و شاید انگیزه برخی از هشدار های آبیمی که بتازگی در برخی از سامانه ها بوده است. در زمانی که این باید هرگونه چالش بیشتر هنگامی که SHA-1 کنار گذاشته شده جلوگیری می کند شاید واژگرداند آبیمی های گوناگون می شود به ما آگاهی می دهد  اگر هر چیزی را واژگردانیم.

NW js نگارش ۰٫۱۳٫۰ بتای ۵

NW js نگارش ۰٫۱۳٫۰ بتای ۵
NW js نگارش ۰٫۱۳٫۰ بتای ۵

NW js نگارش ۰٫۱۳٫۰ بتای ۵  می گذارد تا شما  بازی های برای ویندوز ، مک و لینوکس با کانستراکت بسازید بسازید . اگر شما می خواهید  تا بازی ها را برای سکوهای دیگری بسازید و پروانش رو درخواست کنید ، شما نیاز دارید  تا  NW.JS  فروبارگیری کنید و آنرا نسپ کنید .

نگارش ۱۳ از کرومیوم ۴۸ و کانستراکت ۲۱۷ به بالا پشتیبانی می کند. برای ساخت بازی برای سکوی های رایانه ای بکار می رود. همچنین برای پیشنمایش بازی بروی پنجره ناوابسته به مرورگر تار نیز بکار می رود . 

ادامه مطلب ...

افزونه ادپلی ۲

افزونه ادپلی ۲افزونه ادپلی 2
















افزونه ادپلی ۲  و درون پرداختی بازار : با این افزونه شما می توانید آگهی ها پخشنما نمایش دهید و درون پرداخت کافه بازار را پیاده سازی کنید.

برخی از واژگردی و دگرگونی ها در نگارش تازه:

دریافت افزونه

levelzero

levelzerolevelzero
















levelzero : یک کتاب درباره بازی سازی با کانستراکت است که به زبان انگلیسی است . این کتاب در سال ۲۰۱۶ چاپ شده است . این یک کتاب گام به گام بازی سازی است که به زبانی ساده یک بازی کاربردی رو پیاده سازی و راهنمایی می کند.

دریافت کنید

ایکس دی کی نگارش ۲۸۹۳

ایکس دی کی نگارش ۲۸۹۳ایکس دی کی نگارش ۲۸۹۳
















ایکس دی کی نگارش ۲۸۹۳ :  سکوهای سامانه کنشگر پشتیبانی می شود: اینتل ایک دی کی چو فروبارگیری رایگان برای مایکروسافت ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰ اپل OS X و لینوکس اوبونتو(Ubuntu) در دسترس می باشند. خواهشمند بنگرید که ویندوز ایکس پی این یکی سکو پشتیبانی نمی شود

ایکس دی کی نگارش ۲۸۹۳ – بروز رسانی – 2016 January 21

نکته : بروزرسانگر خودکار ما کاربران اینتل ایکس دی کی از هنگامی که بروز رسانی در توی اینتل ایکس دی کی دردسترس بوده باشد آگاه می سازد. بروز رسانی ها برای همه کاربران نزدیک به ۲۴ تسوک (سات) رها می شود. اگر شما خواهان بروزرسانی  هر چه زودتر فروبارگیری آنرا از xdk.intel.com  دوست دارید.  

ادامه مطلب ...