آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل
آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل

ویژگ ها کانستراکت ۲

ویژگ ها کانستراکت ۲

ویژگ های کانستراکت ۲ و رهنمود هایی ریزگان آنها در این پست گرد آوری شده است. درباره های برتری های کانستراکت بیشتربدانید. کانستراکت ۲ نیرومند ترین پاره در زمینه ساخت بازی های HTML5  به ویژه برای بازی های ۲D ترهبندی شده است. آن می گذارد هر کسی بازی های بدون نیاز به برنامه نویسی بسازد.
  
  1. تند و آسان
  2. سامانه نیرومند رویداد
  3. رفتارهای کشتسانی
  4. پیش نمایش های بی درنگ
  5. هنایش های دیداری خیره کننده
  6. برون بُرد  چندسکویی
  7. گسترش پذیری آسان
کانستراکت ۲ نیرومند ترین پاره در زمینه ساخت بازی های HTML5  به ویژه برای بازی های ۲D ترهبندی شده است. آن می گذارد هر کسی بازی های بدون نیاز به برنامه نویسی بسازد. آن برای تازه کاران بزرگ است، به اندازه بس نیرومند ، کار کارشناسان را انجام دهید هتا تند تر از بوسیله برنامه نویسی!

کانستراکت 2 بدون نیاز به دانش کد نویسی ، ساخت و ویرایش مرهله ها و نخشه های آسان و نیرومند ، رویداد نویسی دیداری و با پنجره ها و میانجین های کاربری آسان به جای نوشتن کدها ، توانایی خروجی(برون دهی) همزمان برای پلتفرمی های (سکو های) گوناگون مانند اندروید ، ویندوز فون ، آی او اس ، ویندوز رومیزی و ...

توانایی گرافیکی کانستراکت 2 بسیار نیرومند است که به کمک هنایش های (افکت ها) دو بعدی می توانید ماده ها را شبیه سازی کنید. به کمک  گونه بندی آمیختگی می توانید دو اسپریت (فروهر) چگونه نمایش داده شوند.

بازی های ساخته شده با کانستراکت 2

بازی های ساخته شده من با کانستراکت 2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.