آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل
آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل

کانستراکت 221

کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۱ : بروزرسانی پایدار دربرگیری واژگردهای (تغییرات) بسیار چشمگیری با پشتیبانی از نگارش تازه NW.js و همچنین بسیاری از مهمترین گیرهای و چالش ها و مشتگل هایی که از نگارش r216 و پس از ان  زدوده و   بهبود یافته است.

شکافتن واژگرد : پشتیبانی NW.js

NW.js  بتازگی نگارش نو آن ساخته شده است و واژگردهای چشمگیری  در بروزرسانی ۰٫۱۳ داشته است که واژگردهایی هم در کانستراکت ۲ درخواست شد. در اینجا آگاهی بیشتری  بدست اورید با اینکه کوتاه است  (r217 release notes)

  • NW.js 0.12.x :  و کهنه تر تنها با کانستراکت ۲ r216   و کهنه تر کار می کند.
  • NW.js 0.13+  :  تنها با کانستراکت ۲ r217  و نوتر کار می کند.  

Unknown Object

اگر شما از بروزرسانی r216 یا کهنه تر بکار می برید شما باید NW.js بروزرسانی کهنه تر بکار می برید ، در هنگام بروزرسانی ، خواهشند scirra.com/nwjs  دیدار کنید و آخرین نگارش NW.js دریافت کنید و نسپ کنید . ویرایشگرها باید آگاهی یابید که شما برای نخستین بار که شما کوشش برای برون ریزی با NW.js انجام دهید. ولی شما باید این را بی درنگ برای جلوگیری از هرگونه  از برون ریزی شکست بخورد. به یاد آورید اگر برای هر برهانی شما همیشه نیاز برای کانستراکت ۲ r216 یا کهنه تر جم آوری کنید . همانندی شما نیاز به بازنسپ یک نگارش کهنه تر از NW.js دوباره دارید.

NW.js 0.13.0 beta 4 هست که بتور همزمان با این بروز رسانی پایدار نشر داده شده است. با این هال بروزرسانی  NW.js بیشتر از اکنون  می آیند . بنابراین شما برای یافتن نگارش های تازه تر به اینجا بیاید.

واژگردی از r216 تا کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۱

برای دیدن همه ریزگان تازه از r216 و پس از ان نگاهی به یادداشت ها نشر بیاندازید:

  • r217  (11 واژگرد) : پشتیبانی برای NW.js 0.13+ ، بیان  سامانه نو 'findCase'  و گیر زدایی
  • r218  (12 واژگرد) : ویژک تازه زپت بوم پخشنما ، پشتیبانی برای مالش (پهنا – بلندا  ) و فشار
  • r219 (12 واژگرد): گیرزدایی و بهبودها
  • r220 (12 واژگرد): NW.js یکپارچگی گیرها ، گیرزدایی
نگارش پایدار تازه تنها با نگارش تازه nw.js سازگار شده است. که نگارش تازه nw.js هم به کروم 48 سازگار شده است. بسیاری باگ ها از زمان نگارش 216 برترف شده است و بهبود هایی در کانستراکت انجام شده و چندین بیان و رویداد تازه به کانستراکت افزوده شده است. نگارش پایدار ایمن تر و بهتر از نگارش بتا هستند و بدرستی کار می کند. برنامه رو دریافت کرده سپس کرک هم فروبارگیری کنید. سپس نگارش تازه را جایگزین کنید تا بتوانید بازی بهتری با باگ کمتری بسازید

 گزارش وازگرد کانستراکت ۲ نگارش ۲۲۱

واژگردmanual بروز رسانی دفترچه راهنما با آخرین نگارش کانستراکت ۲

 

 گیرزدایی


دریافت برنامه


دریافت کرک


پیرس : تارکده کانستراکت 2

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:37

داداش حالت خوبه
این چیه نوشتی خداوکیلی خودت یبار بخون فهمیدی به ما هم بگو خخخخخخخ
جمع کن بابا

آره حق داری
یک کم عجله نوشتم برخی واژه ها ریخته به هم . دیگه ترجمه در 5 دقیقه بهتر از این نمی شه. چیز تازه ای نداشت . کوشش می کنم دیگه تکرار نشود . ممنون از دیدگاه تان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.