آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل
آموزش کانسراکت 2

آموزش کانسراکت 2

آموزش کانستراکت 3 و راهنمای کامل

ویرایشگر افزونه ها (Editor Plugin SDK) کانستراکت 3

ویرایشگر افزونه ها (Editor Plugin SDK): در کانستراکت هیچ گونه ابزاری برای گسترش دادن یا برنامه نویسی ندارد. واین یکی از بدی ها و کاستی های کانستراکت 2 است. ولی در کانستراکت 3 ویرایشگری برای ساخت افزونه ها ساخته شده تا کار ساخت افزونه و مدیریت گسترش کانستراکت بهتر وبهبود یابد.  

کانستراکت برپایه افزونه ها ساخته شده و کار می کند .شما هر چیزی رو که به پروژه افزوده می کنی یک گونه افزونه است. برای ساخت افزونه ها شما نیاز به یک ویرایشگر برنامه نویسی بر پایه جاوا اسکریپت دارید. ولی بسیاری از این ویرایشگر ها ساده و خیلی کاربردی ندارد به جز کالا های سازمان JetBrains  Storm  همه آنها نمی توانند بخوبی برای نوشتن افزونه کارای کافی رو فراهم کنند. 
کانستراکت نیاز به یک ویرایشگر برنامه نویسی دارد که بتواند خودش ، خودش را گسترش بدهد. این ویرایشگر باید ساختار برنامه نویسی چون HTML5 - CSS3  -JavaScript 5  رو پشتبانی کند باید داردی فرهنگ واژگان باشد و بتوانند متغییر ها و ثاپت های کاربران رو به فرهنگ واژه نامه خود بیافزاید. باید دارای دیباگر همزمان باشد که در هنگام نوشتن کد ها ختایابی کند.
همه تابع ها ، کلاس ها و متغییر های sdk رو بیافزاید و ابزار های برای آزمودن و دیباگری فراهم نماید. باید یک ویاریشگر هوشمند باشد .
اگر کاسنتراکت بتواند یک ویرایشگر در اندازه JetBrains  برای کانستراکت بسازد . گسترش افزونه ها بسیار ساده می شود.

در کانستراکت 3 همه افزونه ها یک پرونده فشرده هست که توانایی خود نسپ شدن دارد . 
هنگامی که شما افزونه ای می سازید با پسوند c2addon  اندو خته می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.